سایت شماره یک:

 

ادکلن کریستال نویر از برند ورساچه، (از خانه‌های مد بسیار معروف در ایتالیا ) عطری است کهربایی با روایح گلهای شرقی و گرم و تلخ  با رایحه ی زنانه و با غلظت ادوپرفیوم  .کریستال نویرکه توسط دوناتلا ورساچه طراحی و در سال 2004 عرضه شد، عطری است زنانه با ماندگاری طولانی با رایحه ای حساس ،شیک و لطیف که مدت ها پس از استفاده طنین انداز و ماندگار خواهد بود. نت‌های زنجبیل، هل، گل صد تومانی، فلفل و گاردنیا با هم ترکیب شده اند تا رایحه ی ترکیبی از گل‌های سفید زنانه، تند و نارگیل ایجاد شود . کریستال نویر برای خانم های شاغلی که به دنبال رایحه ای استوار و محکم بدون برجسته شدن هستند، عالی است. صبح آن را روی آن اسپری کنید تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، زیرا شما را از محل کار به هر جایی که عصر شما می‌روید و حتی فراتر از آن همراهی می کند.

عطار اصلی این عطر آنتوان لای است. نت های اولیه شامل رایحه ی فلفل، زنجبیل و هل و نت های میانی متشکل از رایحه ی نارگیل، گاردنیا، شکوفه پرتقال و گل صد تومانی هستند ودر اخر درنت های پایه روایح چوب صندل، مشک و عنبر نمایان می شوند.

به گفته دوناتلا ورساچه، کریستال نویر یک جوهره کمیاب، حسی و لطیف است. نت مرکزی این ترکیب، گاردنیای مرموز، تازه، حسی، درخشان و کرمی است که با فناوری هد اسپیس ( تکنولوژی فضای فوقانی یا Headspace technology  ) تولید شده است.

و در اخر عنبر و مشک در نت پایه،رایحه را تیره ، مرموز، بسیار حسی و متمایز می کنند. قیمت ورساچه کریستال نویر مشکی 90 میل تقریبا ۱,90۰,۰۰۰ تومان است .

روی بطری و جعبه این عطر لوگوی ورساچه که به شکل یکی از الهه های یونان باستان است و در پایین شیشه ی آن نام این عطر با رنگ طلایی درج شده است .

از عطرکریستال نویر بهتر است فقط در روزهای سرد سال استفاده شود . کریستال نویربا رایحه ی گلی میوه ای و گرم و تلخش از سیلاژ و رد بوی قوی برخوردار است و به علت رایحه ی قوی که دارد ، ماندگاری بالایی نیز دارد و برای بازه ی سنی 26 تا 55 سال مناسب تر می باشد  . این ادکلن مناسب استفاده در فصل پاییز و شب های سرد و برفی زمستانی و میهمانی های رسمی و شبانه است .

فیک این ادکلن که ارزش مادی نداشته و از کیفیت بسیار پایینی نیز برخوردار است گاهی به قیمت حتی 200-150 هزار تومان به فروش می رسد و گاهی سودجویان بازار عطر و ادکلن کریستال نویر فیک را که از نظر ظاهری شباهت به نمونه اصل آن دارد با قیمت بالا ولی کمتر از نمونه ادکلن اصل به فروش می رسانند و سود های کلانی به جیب می زنند .مشتریان نیز تنها به علت کمی پایین بودن قیمت مبادرت به خرید ادکلن فیک می نمایند.ولی باید آگاه باشند هیچ ارزانی بی دلیل نیست . این عطرهای فیک و یا پرشده تماما تقلبی بوده و با اسانسهای شیمیایی غیر مجاز پر می شوند .

گاهی سودجویانی به دنبال فروش ادکلن های تقلبی و بی کیفیت بدون جعبه تحت عنوان تستر می باشند ،آنان از بی اطلاعی مشتریان سوء استفاده کرده شیشه های خالی عطر و ادکلن های اصل را که داری بچ کد می باشند خریداری نموده و آنها را با مواد تقلبی پُر می نمایند  و این ادکلنهای پر شده یا شارژ شده  را به عنوان تستر و یا عطر و ادکلن اورجینال بدون جعبه واستوک با قیمتهای گزاف ولی کمی پایین تر از قیمت ادکلن اصل به مشتریان می فروشند . آنها ادعا می کنند تستر ها و عطرهای استوک فاقد جعبه هستند ! برای این منظور شیشه های خالی و تمام شده ی عطرهای اورجینال جمع آوری شده و سپس با شبیه ترین و نزدیک ترین  اسانس شیمیایی به عطر اصلی پر می شوندو بدون داشتن جعبه ادکلن دوباره در گردش فروش قرار می گیرند و در حالتی دیگر،این افراد سود جو عطرهای تقلبی که تمیز و بسیار شبیه ساخته شده اند را خریداری می کنند و برای گمراه کردن وجلوگیری از تشخیص مشتری ،جعبه آن را دور انداخته و بعنوان عطر اورجینال بدون جعبه بفروش می رسانند. امروزه خرید و فروش شیشه های عطرهای اصل بسیار داغ شده است .چون غالب این شیشه ها از سطل های زباله بیرون آمده امکان هر نوع آلودگی روی این شیشه ها وجود داره مثل آلودگی های ویروسی ، قارچ ها ، کپک های بسیار مضرو سرطانزا مثل آفلاتوکسین که ممکن است علاوه بر ضرر مادی ،خطرات بسیار جدی برای سلامتی شما به همراه داشته باشد . بسیاری از افراد ممکن است اقدام به کلاه ‌برداری نمایند و با استفاده از واژه آنباکس شما را فریب دهند. سودجویانی که قصد کلاه برداری دارند در مورد عطرهای آنباکس می گویند که این ادکلن ها همان ادکلن هایی هستند که داخل انبار ها باقی مانده‌اند و به دلیل قدیمی شدن به صورت ارزان ‌تری به خریداران فروخته می شوند. اما این موضوع اصلا درست نیست و  در واقع ادکلن ‌های آنباکس آنها ،ادکلن هایی هستند که با مایع های تقلبی پر شده‌اند و این سودجویان تنها قصد دارند به سود های کلانی برسند.

پس اطلاعات خود را در مورد شناسایی ادکلن اصل بالا برده و سعی کنید از فروشگاههای معتبر اقدام به خرید عطر و ادکلن نمایید . فروشگاه عطر الیسا یکی از بزرگترین مرجع های تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن با خیال راحت به صورت اینترنتی خریداری نمایید. زیرا با خرید ادکلن فیک نه تنها به علت کیفیت بسیار پایین  پول خود را دور ریخته اید بلکه ممکن است سلامتی شما نیز به خطر بی افتد .پس باید بدانید سود جویان عطرهای بی اصالت و فیک را در بهترین حالت فقط در شیشه خالی اصلی و پر شده با اسانس شیمیایی به شما غالب می کنند وسودی کلان به جیب می زنند.گول این سودجویان را نخورید . بسیاری از افراد ممکن است که اقدام به کلاه ‌برداری در این زمینه نمایند و با استفاده از واژه آنباکس شما را گمراه کنند. سودجویانی که قصد کلاه برداری دارند در مورد عطرهای آنباکس می گویند که این ادکلن ها همان ادکلن هایی هستند که داخل انبار ها باقی مانده‌اند و به دلیل قدیمی شدن به صورت ارزان ‌تری به خریداران فروخته می شوند. اما اصلاً این ‌طور نیست. در واقع ادکلن ‌های آنباکس ادکلن هایی هستند که با مایع های تقلبی پر شده‌اند و این سودجویان تنها قصد این را دارند که با کلاهبرداری به سود های کلانی برسند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر